Merhaba arkadaslar,
Uzun zamanda sonra ilk defa bir winapp ile karsinizdayim.Uzan zamandir diyorum cunku son zamanlarda bir kitap projesi uzerinde calisiyorum. dedimki windows resim galerisi yaptiysa bende yaparim dedim basit haliyle kucuk bir resim galerisi olusturdum. Bu projede db olarak access, gelistirme programi olarak visual stdio 2010 premium kullandım.Neyse lafi fazla uzatmaya gerek yok🙂 kullanıcı adı ve sifreyi girdikten sonra textboxdan elinizi eteginizi cektikten sonra resimleri ekleyip sergileyebileceginiz bir form cikacak karsinizda olacak.Burada sag bastan 2.butonla resmi secebilirsiniz.onun yanindaki buton yanlis hatilamiyorsam🙂 ekleme icin diger buton ise silme islemini gerceklestirmektedir.Programı calistirabilmesin icin gerekli bilgiler

db pass : cwproflash
kullanıcı adı : admin
sifresi : 1234
indirme linki : kaynak kodları ve exesi http://www.4shared.com/file/9EltKYWJ/ResimgaleriApp.html

Devamı gelecek…
Şimdiden Afiyet olsun🙂